לעצור לרגע של התרעננות דיגיטלית אמיתית

עפר גדנקן No Comments on לעצור לרגע של התרעננות דיגיטלית אמיתית

חשבתם פעם איך לצנן את הקיץ הישראלי המהביל? אולי לייבא חליפות חלל עם מיזוג פנימי הנמכרות לאסטרונאוטים? אולי להתקין מערכות איוורור ברחובות? אבל אל תלכו רחוק. הפיתרון כאן קרוב ובהישג ידכם ממש – סמארטפון שמור הדרן שנותן לכם בדיוק את כל מה שאתם צריכים בהתאמה אישית, בלי עומס דיגיטלי מיותר ומזיק לראש שלכם.

21:27
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחברת הדרן מספרים על גל ענק של מכתבי תודה שהתקבלו בשולחן המערכת, ובהם הערכה והוקרה ממצטרפים חדשים שגילו את האור והכירו לראשונה בחייהם הגנה מיטבית שמשאירה להם חיים מחוץ למסך. לדברי ישראל מפתח תקוה, חשמלאי ואב לארבעה: 'הייתי די מיואש מהטלפון שלי. ניסיתי לצמצם שעות מסך ולהשקיע יותר במשפחה ולצאת עם האשה וגם כמובן לקבוע שיעור דף היומי מידי ערב, אבל הטלפון 'אכל' לי את הזמן. בעצת הרב שלי קניתי מכשיר הדרן, וראו זה פלא, לא הפסדתי כלום יש לי הכל בטלפון, ומצד שני הוא כבר לא משתלט על חיי'.

הלכה למעשה הגנת הדרן היא המנוע ההיברידי החזק ביותר בשוק ההגנה הסלולרי. הודות לפיתוח בלעדי בעולם של שרת אפליקציות נקי מהשורש, נהנים עשרות אלפי לקוחות הדרן מכל מה שהם צריכים בטלפון, כאשר אפליקציות רבות יכולות להיפתח בנקיות מוחלטת הודות לפיתוח השרת המסונן בלי להתפשר על רמת ההגנה, וכך פסגת ההגנה ופסגת הטכנולוגיה נושקות זו לזו כשבתווך המרוויחים העיקריים, לקוחות החברה.

בועדה המיוחת שהוקמה על ידי גדולי הדור ע"י בית דין צדק ב"ב ממליצים על הגנת הדרן כטובה ביותר, ומבקשים מהציבור שלא להתפתות להגנות שהפרוץ מרובה בהן על העומד, ואין בהן ממש. למעשה משתמשי הדרן נהנים מהשימוש הכי טוב לחיים בזכות השימוש המושכל בעולם השימושים בטלפון, ומשכך אין מרוצים מהם, הן בפן הגשמי, הן בפן הרוחני.

כעת יצאה חברת הדרן במבצע קיץ מרענן במיוחד! רוכשים מכשיר הדרן מסדרות סמסונג המתקדמות ביותר עם הפיצ'רים האהובים והמצלמות האיכותיות, ומקבלים במתנה דפדפן חדשני לשנה במתנה, בשווי 240 ₪! הדפדפן ישרת אתכם בנאמנות לקישורים הנצרכים מהאפליקציות, כשהוא שומר על רמת ההגנה הייחודית מבית הדרן. מה שבטוח – פתוח.

לרכישה לחצו על הקישור או חייגו למוקד הדרן להתאמה אישית בשבילכם: 3230*



0 תגובות